Arma 3 Polis Özel Harekat Script

PÖH Script

 

Merhabalar , Bugün Sizlerle Polis Özel Harekat Slotu Ekliyeceğiz Hadi başlıyalım.

 

1.Adım Config_Weapons.hpp yi açıyoruz ve uygun biyere aşağıdaki kodu ekliyoruz :

 

[stextbox id=’alert’]class cop_polisoh {
name = “Polis Özel Harekat”;
side = “cop”;
license = “”;
level[] = { “life_coplevel”, “SCALAR”, 9, “Seviyen yeterli degil!” };
items[] = {
{ “LMG_Mk200_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_Katiba_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MX_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MX_Black_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MXC_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MXC_Black_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MXC_khk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MXM_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_MX_SW_Black_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_07_blk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_ARX_blk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_EBR_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_03_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_03_khaki_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_03_tan_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_03_woodland_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_03_multicam_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_06_camo_F”, “”, 10000, -1 },
{ “srifle_DMR_06_olive_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_AK12_F”, “”, 10000, -1 },
{ “arifle_SPAR_03_blk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “SmokeShellBlue”, “Gaz Bombasi”, 10000, -1 },
{ “Binocular”, “”, 850, -1 },
{ “ItemGPS”, “”, 3000, 45 },
{ “ItemMap”, “”, 2000, 35 },
{ “ItemCompass”, “”, 1000, 25 },
{ “ItemWatch”, “”, 1000, -1 },
{ “FirstAidKit”, “”, 1000, -1 },
{ “rangefinder”, “”, 1000, -1 },
{ “NVGoggles”, “”, 1000, -1 }
};
mags[] = {
{ “200Rnd_65x39_cased_Box”, “”, 1000 },
{ “200Rnd_65x39_cased_Box_Tracer”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_65x39_caseless_green”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_65x39_caseless_green_mag_Tracer”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_65x39_caseless_mag”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_65x39_caseless_mag_Tracer”, “”, 1000 },
{ “100Rnd_65x39_caseless_mag”, “”, 1000 },
{ “100Rnd_65x39_caseless_mag_Tracer”, “”, 1000 },
{ “20Rnd_650x39_Cased_Mag_F”, “”, 1000 },
{ “10Rnd_50BW_Mag_F”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_65x39_caseless_green”, “”, 1000 },
{ “20Rnd_762x51_Mag”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_762x39_Mag_F”, “”, 1000 },
{ “30Rnd_762x39_Mag_Green_F”, “”, 1000 }
};
accs[] = {
{ “muzzle_snds_H”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_L”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_M”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_B”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_H_MG”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_H_SW”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_acp”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_338_black”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_93mmg”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_H_khk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_H_snd_F”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_58_blk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_m_khk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_B_snd_F”, “”, 10000, -1 },
{ “muzzle_snds_H_MG_blk_F”, “”, 10000, -1 },
{ “optic_MRCO”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_SOS_khk_F”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_DMS_ghex_F”, “”, 3000, -1 },
{ “optic_Arco”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_Hamr”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_KHS_blk”, “”, 4000, -1 },
{ “optic_LRPS_ghex_F”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_AMS”, “”, 6000, -1 },
{ “optic_NVS”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_ERCO_khk_F”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_Hamr_khk_F”, “”, 1000, -1 },
{ “optic_ERCO_snd_F”, “”, 1000, -1 },
{ “acc_flashlight”, “”, 1000, -1 },
{ “bipod_02_F_blk”, “”, 600, -1 },
{ “bipod_03_F_blk”, “”, 600, -1 },
{ “bipod_01_F_snd”, “”, 1000, -1 },
{ “bipod_01_F_blk”, “”, 1000, -1 },
{ “bipod_01_F_mtp”, “”, 1000, -1 },
{ “bipod_03_F_oli”, “”, 1000, -1 },
{ “bipod_02_F_tan”, “”, 1000, -1 },
{ “Binocular”, “Durbun”, 1000, -1 }
};
};[/stextbox]

 

Polis Özel Harekat Silah Listesini Eklemiş Bulunmaktayız . Şimdi Kıyafetlerini Eklememiz Gerekecek.

 

2.Adım fn_playerSkins.sqf yi Açıyoruz . case west(Polis) Kısmına Aşağıdaki Kodu Ekliyoruz :

 

[stextbox id=’alert’]if(uniform player == “U_MillerBody”) then {
player setObjectTextureGlobal [0, “textures\giyim\polis\9.seviye.jpg”];
};[/stextbox]

9.seviye.jpg yi İndirmek İçin Tıklayın !

 

Kodu Ekledikten Sonra Config_Clothing.hpp`yi Açıyoruz . class cop u buluyoruz ,

uniforms[] = {  kısmına Kıyafetimizin Kodunu Ekliyeceğiz.

ortalara Bu Kodu Koyacaksanız sonuna , (virgül) koymayı unutmayın !
[stextbox id=’alert’]{ “U_MillerBody”, “Polis Özel Harekat”, 1000, { “life_coplevel”, “SCALAR”, 9 } }[/stextbox]

3.Adım fn_initCop.sqf`i Açıyoruz

[stextbox id=’alert’]

private[“_getRank”];
_getRank = switch (FETCH_CONST(life_coplevel)) do {

[/stextbox]

Bulduktan Sonra
default {0}; ` un Üstüne Aşağıdaki Kodu Ekliyecez

case 9: {9};

ekledikten sonra :

switch (FETCH_CONST(life_coplevel)) do
{

i buluyoruz bulduktan sonra en son case in altına aşağıdaki kodu ekliyoruz

[stextbox id=’alert’]case 9: {life_paycheck = life_paycheck + 70000;};[/stextbox]

bu ayarladıklarımız polis mağaşlarıydı şimdi polis tagını eklicez.

şimdi fn_kimlikGoster.sqf dosyasını açıyoruz

switch (FETCH_CONST(life_coplevel)) do { `yu Buluyoruz

ve
default { _rang = “Hata”;}; `un üstüne aşağıdaki kodu ekliyoruz :

[stextbox id=’alert’]case 9: { _rang = “Polis Özel Harekat”; };[/stextbox]

….

4.Adım Şimdide Polis Özel Harekat Silah Mağazası Kodunu Ekliyeceğiz …

Polis Karakolundaki Satın Alma Objesinin İçine aşağıdaki Kodu Ekleyin :

[stextbox id=’alert’]

this addAction[localize””Polis Özel Harekat Mağazası””,life_fnc_weaponShopMenu,””cop_polisoh””];

[/stextbox]

5.Adım Polis Özel Harekat Levelini Databasemize Ekliyeceğiz.

database.sql (sizin Databaseniz) bulucağız. bulduktan sonra aşağıdaki talimatları yapmanız gerekecek.

coplevel`i buluyoruz ve en son seviyeden sonra bir seviye daha ekliyeceğiz örnek coplevel görüntüsü :

seviyesiz :

[stextbox id=’alert’]

`coplevel` enum(‘0′,’1′,’2′,’3′,’4′,’5′,’6′,’7′,’8’) NOT NULL DEFAULT ‘0’,

[/stextbox]

Seviyeli :

[stextbox id=’alert’]

`coplevel` enum(‘0′,’1′,’2′,’3′,’4′,’5′,’6′,’7′,’8′,’9’) NOT NULL DEFAULT ‘0’,

[/stextbox]

9. Seviyeyi Ekledik ve Tamamdır.

Konu Bukadardı.

Umrarım İşinize Yaramıştır 🙂

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: